2012. szeptember 23.

Rozen Maiden


http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/anime-club/uploads/rozen-maiden-758-prev.jpgSziasztok! Sikerült megnéznem egy újabb animét. Bevallom hamarabb is jöhettem volna ennek megírásával, de közben nem voltam itthon. Vegyes érzések kavarogtak bennem miközben néztem, de előbb térjünk rá a történetre. Az anime 2004-ben látta meg a világot, 12 résszel a háta mögött, a Nomad stúdió által. A főszerepben Sakurada Jun áll, aki már egy jó ideje nem jár iskolába. A szobájában gubbaszt és a netről rendel mindenféle dolgot. Egyik napon viszont egy különleges baba kerül a kezei közé, ami igen gyönyörű és a neve Shinku. És hogy ne legyen egyszerű a mese, Shinku kinyitja szemeit és tulajdonképpen innen kezdődik a kaland. Már ha mondhatjuk annak. Jun lényegében Shinku médiuma lesz, egy rózsás gyűrűt is kap egyik ujjára. A későbbiekben több baba is feltűnik, a gonosz sem marad ki, egy kis dráma, érzelmek sokasága és még pár pofon is elcsattan, amit Jun kap, Shinku-tól. De a babáknak is van története, mert csak úgy a semmiből nem ugranak elő beszélő babák. Egy Rozen nevű babakészítő megalkotta a legkülönlegesebb babákat, a Rozen Maideneket, összesen 6 baba készült. De mind egy céllal, egy tökéletes babát álmodott meg a készítő, Alice-t. Egy játékot is kitalált a babákhoz, méghozzá az Alice game-et. Ennek célja, hogy a Rozen Mysthica nevezetű dolgot egy baba össze gyűjtse, ezáltal Alice lesz belőle és a babakészítővel, vagyis az apjukkal élhet. Csak hogy a játék hosszúra nyúlt és a babáknak már nincs kedvük harcolni, egyet kivéve, aki természetesen a gonosz szerepében mutatkozik, ő Suigintou.
Lényegében erről szólna az első évad, ugyanis van másik is, de arról majd a későbbiekben írok. Most a saját véleményem jön. Szóval, ahogy az elején írtam, vegyes érzelmekkel néztem végig a 12 részt. Volt, amelyik tetszett, volt amelyiket nem is néztem igazán, mert unalmasnak tartottam. Az biztos, hogy nem vált a kedvencemmé, és a szenvedés sem maradt el néhány résznél. Jun karaktere egy idegesítő kis gyerek, a babájától való pofonok sem igazán térítették észhez, bár reménykedtem, hogy így lesz. Nem mellesleg a pofonok nagyon tetszettek. Azt már eléggé bugyuta ötletnek tartom, hogy különböző babákat készít valaki, hogy egy legyen belőle. Akkor inkább készítse el a tökéleteset, mintsem ennyit egy helyet. Valahogy ez olyan logikátlan, nekem legalábbis annak tűnik. A babák többsége olyan átlagosnak tűnik, Suigintou harc utáni mániája sem igazán jött be, de volt benne valami érdekes. Lényegében két karakter tetszett igazán, Jun nővére, akit sajnáltam, mert ilyen öccsel áldotta meg az élet. Valamint Shinku, leginkább a pofon osztogatásai miatt. A poénokra csupán annyi panaszom lenne, hogy azok az arcok csak rontanak az anime minőségén. És hogy a zenékről is essen némi szó: az opening nem tetszett, de illik az animéhez, akárcsak az ending, ami valahogy szintén nem jött be. Szóval a zenékkel nem vagyok megbarátkozva.
Ha pontoznám: 10/5 közép osztály, egy próbát megér
Ami jó:
-Shinku
-Jun nővére
-a pofonok, amiket Jun kapott
Ami rossz:
-előforduló unalmas részek
-Jun
-a babák java
-opening, ending
-érdekes arcok (poénoknál, de nekem nem tetszett)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése