2012. június 29.

2012: nyári szezon

Már nagyban benne vagyunk a nyárban. Mindenki szívesen tölti víz mellett az idejét, ami érthető is, hiszen meleg van. De mi van az új animékkel? Sok választék van, de én csak azokat említem, amiket szerintem nem hagyok ki.

Binbou-gami ga:
A mangával már találkoztam, pontosabban az első fejezetével. Igen érdekesnek látszott, így talán az anime is nyújt kellemes perceket. És még az is lehet, hogy kedvenc lesz.

Sankarea: A történetét elolvasva megfogott, így kaphat egy esélyt, valamint várhatóan egy véleményt is a későbbiekben.

Guskou Budori no Denki: szeretem az állatos animéket, és ezt hamarosan be is bizonyítom egy bemutatóval. Ez is egy ilyen lesz, macskákkal, így nem szeretném kihagyni.

Mint látható, nem sok anime került a listámra, de mostanában inkább olvasgatok, nem kell kitalálni, mangákat. Rengeteg dolgot kell bepótolnom, írás területén. Bizonyos okok miatt nem jöttem eddig, de végre itt vagyok. Legközelebb egy mangával jövök, valamint a feljebb említett animével, amiben egerek szerepelnek. Addig is Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Hmm, a nagyja az esélyes listámon van, de majd még meglátjuk.

    Egyébként hogy-hogy így visszaesett a bejegyzések száma, az elején olyan nagy erővel írtad őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lényegében a munka miatt, de visszatértem, úgyhogy nemsokára jön az újabb vélemény, amit követ majd több is :)

      Törlés