2012. szeptember 26.

Őszi várakozás

Sziasztok! Arra gondoltam, hogy megosztom veletek, hogy mit is várok az őszben. Van pár anime, ami felkeltette az érdeklődésemet és biztosan megfogom nézni.
Tonari no kaibutsu-kun: elég csak megnézni a trailert és talán kiderül, hogy egy érdekes, talán nem komplett anime vár ránk. Érdemes belekukkantani, és talán nem is okoz csalódást.

Kamisama hajimemashita:
a mangát olvastam, úgy ahogy megtetszett, így adok egy esélyt ennek is. Kitudja, az is lehet, hogy megszeretem majd, ez csak az animétől függ.

Zetsuen no tempest:
bevallom, nem hallottam még róla, így annyira nem tudom, hogy mire is számítsak, de a bemutató felkeltette az érdeklődésemet, így biztosan megnézem ezt is.

Sukitte ii na yo:
a mangája nagyon a szívemhez nőtt, így ezt várom a leginkább mind közül. Remélem, hogy visszaadja azt, amit eddig olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése